Acest site foloseşte cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimaţi acordul asupra folosirii acestora. Detalii
Marketing
Întrebări
Este adevărat că şi publicitatea negativă poate fi o strategie de marketing? (fără răspuns)
întrebare pusă de Anamaria-Elena Popa pe 26 iulie 2015
Cum poţi vinde un creion la un preţ cât mai mare? (2 răspunsuri)
întrebare pusă de Lucian Velea pe 19 aprilie 2015, dar alţi utilizatori sunt interesaţi de răspuns, cel mai recent Lucian Velea pe 19 aprilie 2015
Care este cel mai subtil slogan publicitar? (1 răspuns)
întrebare pusă de Lucian Velea pe 4 aprilie 2014, dar alţi utilizatori sunt interesaţi de răspuns, cel mai recent Lucian Velea pe 4 aprilie 2014
Răspunsuri
Persuasiunea ucide? (4 răspunsuri)
Persuasiunea este totalmente benefică, folosită corect în procesul de educaţie. Este benefică comunicatorului folosită în publicitate şi receptorului, în măsura în care posedă nivelul de informaţii care să îi permită luarea unei hotărâri benefice pentru el. [Tot textul...]
răspuns dat de Dinu Adrian pe 20 martie 2017
Mai multe răspunsuri despre educaţie, filozofie, ţări...
Cum poţi vinde un creion la un preţ cât mai mare? (2 răspunsuri)
Adăugându-i plus valoare. Iată două modalităţi prin care poţi să-i adaugi plus valoare: [Tot textul...]
răspuns dat de Ionel Popa pe 15 mai 2015
Mai multe răspunsuri despre creştinism, religie, simbolistică...
Cum poţi vinde un creion la un preţ cât mai mare? (2 răspunsuri)
Vânzându-i beneficiile la un suprapreţ, astfel încât să poţi negocia scăderea preţului până ajungi la valoarea maximă pe care o doreşti de fapt.
răspuns dat de Eu pe 22 aprilie 2015
Care este cel mai subtil slogan publicitar? (1 răspuns)
Nu eşti tu când ţi-e foame! (Snikers)
răspuns dat de Daniela Zaharia pe 19 noiembrie 2014
Informaţii
Logoul acadelelor Chupa Chups a fost creat în 1969 de Salvador Dali.
informaţie furnizată de Lucian Velea pe 27 iulie 2013
Mai multe informaţii despre arte, dulciuri...
Important: Omnipedia oferă posibilitatea utilizatorilor să colaboreze în scop informativ. Chiar dacă uneori sunt scrise de oameni competenţi, nu există nicio garanţie că răspunsurile şi comentariile găsite pe acest site sunt corecte. Pentru chestiuni medicale, legale, financiare şi altele care pot avea consecinţe nefavorabile, este necesar să consultaţi specialişti în care aveţi încredere, înainte de luarea unor decizii. Opiniile exprimate pe acest site aparţin celor care le-au scris.